fbpx

Cum sa slabesti (4) – Ține în jurul tău un măr

Iată alte zece sfaturi despre slabit pe care le poti urma chiar si tu!

reteta slabit

  1. Mănâncă fără să ai surse perturbatoare în jur. Ai fi surprins câte calorii suplimentare consumi când mănânci în timp ce verifici telefonul, e-mailul sau când urmărești o emisiune la televizor. De ce? Pentru că ești distras de la cantitatea de alimente pe care o consumi și de la semnalele corpului de a te opri din mâncat.
  2. Fă mișcare cât de mult poți, oricum poți. Adună frunzele, aleargă cu copiii prin curte sau pur și simplu dansează în timp ce faci treburile casei.
  3. Fă din somn o prioritate. Lipsa de somn te face să fii predispusă la o mulțime de probleme de sănătate – depresia, diabetul de tip 2 și stres. Un studiu recent arată că persoanele care țin dietă și care sunt odihnite pierd mai multe grăsimi decât cei care dorm puțin.
  4. Mănâncă încet. Dacă mănânci repede, ești foarte predispusă la a crește în greutate. Cynthia Sass, editor pe secțiunea de nutriție a revistei Health, sugerează să pui furculița jos între înghițituri și să respiri suficient.
  5. Joacă-te pe telefon. Deși pare greu de crezut, jocurile pe telefon pot fi bune pentru organism. Acestea reduc poftele pe care le ai sau te distrag de la ele.
  6. Ține în jurul tău un măr. Astfel, tentația de a consuma alimente nesănătoase va fi mult mai mică.
  7. Servește mâncarea direct din cratiță. În loc să o pui pe vesela prezentă pe masă, mai bine ridică-te de la masă de câte ori vrei să te reaprovizionezi. Un studiu din 2010 a arătat că vei mânca cu 20% mai puțin.
  8. Rearanjează-ți dulapurile din bucătărie. De ce? Pentru că oamenii mănâncă mai puțin atunci când au farfurii mai mici. Astfel, organizează-te astfel încât să ai mai la îndemână vasele mai mici.
  9. Fă mai puțină căldură în casă iarna și asta nu te va ajuta doar din punct de vedere financiar. Temperaturile mai scăzute cresc arderile de grăsimi din organsim cu până la 40%, datorită grăsimii maro . Aceasta este responsabilă cu menținerea temperaturii optime a corpului și cu arderea grăsimii dăunătoare.
  10. Mestecă gumă. Pare greu de crezut, știm, dar oamenii care mestecă gumă ard cu până la 8% mai multe calorii decât cei care nu o fac, conform unui studiu al Universității Rhode Island.